tanforum - [Tf] Re: [Tanforum]Re: INLAP 2000 januar

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tanforum]Re: INLAP 2000 januar

  • From: "edoelektro" <edoelekt AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tanforum]Re: INLAP 2000 januar
  • Date: Fri Jan 21 20:26:46 2000

Szia!

Szoval a valaszt Te magad fogalmaztad meg:
" A Vazelinux egy helyi kezdemenyezes, az a celja, hogy konnyen telepitheto
Debian disztribuciot adjon az iskolai rendszergazdak kezebe. Azokeba, akik
kifejezetten a Debiannal szeretnenek megismerkedni, es nem szeretnek
megtanulni a Debian telepito kezeleset. "

Belattam igazad van, hasonloan jol kezelheto a Corel Linux es most toltom le
a Mandrake 7 -est (bocs ha nem jol irom).

Udv Pribojszki Janos