tanforum - Re: INLAP 2000 januar

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: INLAP 2000 januar

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: INLAP 2000 januar
  • Date: Tue Jan 11 10:50:53 2000
On 11 Jan 00, at 10:24, Rozgonyi-Borus Ferenc wrote:

> Linux a tanteremben?
A honlaprol (bocs az ekzetekert, igy masoltam):

Talán érdemes lenne összeállítani egy kifejezetten iskolák
számára készült teljesen magyar nyelvű CD-t, amelyet bárki,
abszolút nulla körüli ismerettel is feltelepíthet.
stb.

Azt hiszem, te a Vazelinuxra gondolsz, ami letezik! Bar hogy
alkalmas-e az ujabb verziokhoz is, vagy mindegyikhez ujra meg
kellene csinalni, azt nem tudom. A Sulinux lista prominens tagjai
keszitettek meg tavaly.

Udv
VP