tanforum - Re: INLAP 2000 januar

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: INLAP 2000 januar

  • From: Kovacs Zoltan <kovacsz AT pc10.radnoti-szeged.sulinet.hu>
  • To: A TANFORUM tukrozese <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: INLAP 2000 januar
  • Date: Thu Jan 13 08:05:03 2000

On Tue, 11 Jan 2000, Va'las Pe'ter wrote:

> Azt hiszem, te a Vazelinuxra gondolsz, ami letezik! Bar hogy
> alkalmas-e az ujabb verziokhoz is, vagy mindegyikhez ujra meg
> kellene csinalni, azt nem tudom. A Sulinux lista prominens tagjai
> keszitettek meg tavaly.
Igen, irtam is Kis Gergelynek, az egyik keszitonek. Csalodott volt,
mivel hiaba irt tobbszor is linuxos listakra a VazeLinux felkarolasaval
kapcsolatban, semmilyen valaszt nem kapott.

Udvozlettel:
, ,
Kovacs Zoltan

kovacsz AT pc10.radnoti-szeged.sulinet.hu
http://www.math.u-szeged.hu/~kovzol
ftp://pc10.radnoti-szeged.sulinet.hu/home/kovacsz