tanforum - [Tanforum]Re: INLAP 2000 januar

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tanforum]Re: INLAP 2000 januar

  • From: Molnar Hajnalka <hajni AT sandor.petofi-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tanforum]Re: INLAP 2000 januar
  • Date: Fri Jan 14 12:50:20 2000

Szervusztok!

On Tue, 11 Jan 2000, edo wrote:

> A Vazelinuxrol csak annyit, hogy kb fel eve bombazom a fejlesztot es tobb
> listat miatta, de meg csak valaszra sem meltat senki.
>
> Kar erte, marad a Win NT.

Gondolkodtam par napig, hogy mi a ket dolog kozt az osszefugges, de nem
jottem ra.

A Vazelinux egy helyi kezdemenyezes, az a celja, hogy konnyen telepitheto
Debian disztribuciot adjon az iskolai rendszergazdak kezebe. Azokeba, akik
kifejezetten a Debiannal szeretnenek megismerkedni, es nem szeretnek
megtanulni a Debian telepito kezeleset. A Vazelinux nincs kesz, de van mas
Linux disztribucio is, ami konnyebben telepitheto. Sot Debian alapu is
van. A Vazelinux tehat nem egyfajta kotelezoen valasztott Sulinetes Linux
disztribucio, hanem egy a szamtalan lehetoseg kozul.

Lehet, hogy felreertettem valamit a fenti sorokban, mindenesetre ugy
gondolom erdemes eloszlatni a felreerteseket.

Hajni