tanforum - A Dr Kun tortenet...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

A Dr Kun tortenet...

  • From: Hajdu Csaba <hajdu AT rmki.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: A Dr Kun tortenet...
  • Date: Thu Oct 14 16:15:31 1999

Korabbi pengevaltasunk utan Dr Kun maganlevelben folytatta
gyozkodesemet arrol, hogy csodaeszkoze tenyleg mukodik, es
szemelyes talalkozot, illetve tovabbi levelezest ajanlott fel.

Ez utobbit valasztva az alabbi kerdeseket tettem fel neki:

- Hol tekintheto meg az a bizonyos szakvelemeny, es mire
vonatkozik? A vegtermekre, vagy az alapanyagra?

- Hol lathato egy fenykep, vagy egy rajz arrol, amit eladasra
kinalnak? Nem hasznalat kozben, hanem ugy, hogy csak az a valami
van rajta, amit a vevo a penzeert kap.

- A mobiltelefon-gyartok miert nem kapnak az alkalmon, hogy
tartozekkent adjak a csodaszert a keszulekeikhez?

Valasz (termeszetesen?!) azota sem jott.

Egyebkent teny, hogy penzt lehetne keresni a dologgal, foleg ha
valaki eleg magasan epul be a piramisba, de azert az sem art, ha
az elado es a vevo is tisztaban van azzal, hogy pontosan mit is
ad, illetve vesz.

Szerintem eleg gusztustalan, hogy a rosszul fizetett pedagogusok
megsegitesere hivatkozva, - persze kozben alapvetoen a sajat
anayagi gyarapodasat szem elott tartva - valaki szelhamossagba
probalja bevonni oket.