tanforum - Re: Kerettantervek velemenyezese MLM reklammal

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek velemenyezese MLM reklammal

  • From: "Dr Kun" <drkun AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Kerettantervek velemenyezese MLM reklammal
  • Date: Fri Oct 8 09:07:32 1999

Bocsáss meg nem akartam zavarni a köreidet és csak neked szántam.
Mivel 7 évig közipiskolai tanár voltam, tudom, hogy egy kis mellékes mindig
jól jöhet.
Az információ pedig lehet érték számodra is.
Az idézetet a cég nyomtatványából másoltam. Mi a baj vele? Talán hiányos a
mondat. A mobilpajzs használatával lehet elérni a 92%-os védelmet.
"Ne forrjon fel az agyvized" a rádiótelefon antennásjából jövo jelektol. (se
tolem)
A teljes nevem és telefonszámomat is megadtam a web lapon.