tanforum - Re: Kerettantervek velemenyezese MLM reklammal

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek velemenyezese MLM reklammal

  • From: Hajdu Csaba <hajdu AT rmki.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek velemenyezese MLM reklammal
  • Date: Fri Oct 8 09:25:51 1999

> Bocsass meg nem akartam zavarni a koreidet s csak neked szntam.

Hat ha csak nekem szantad, johetett volna maganban is :)

Segitseg, informacio persze mindig jol jon, foleg ha korrekt es
onzetlen....

> Az idezetet a ceg nyomtatvanyabol masoltam. Mi a baj vele?

A baj foleg a keppel van, ami gondosan ugy keszult, hogy csak a lenyeget
ne lehessen latni. Ha valami fejre huzhato vedoburarorol lenne szo, akkor
meg akar mukodhetne is a dolog, de ha csak az antennan van valami (ahogy a
keprol sejtheto) akkor igen erdekes elven mukodhet...