tanforum - Re: Kerettantervek velemenyezese

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek velemenyezese

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek velemenyezese
  • Date: Tue Oct 5 17:51:33 1999

Udv!

> marpedig a gimnazium leginkabb felvetelire keszit elo -, akkor tenyleg
> csak a magantarok maradnak, de nem csak a gyengebbeknek, hanem
Lehet, hogy itt a megoldas a fizetesi gondjainkra...?

Messzemenoen nem ertek egyet. En ugyan a masik vegletet
tanultam a nyolcvanas evek elso feleben - sztech = BASIC
programozas -, az ma mar nem tarthato. De nem megmutatni a
gyerekeknek, hogy a gepet programozni is lehet, nemcsak
hasznalni, nagy bun lenne. (En is elkovetem, mert nem minden
osztalyban van ra idom a fontos alkalmazasoktol, na de az elv... :-)
Ha tehetem, azert tanitom.) Hardver: ma tanitottam az
egerpucolast. Nem kell a bekapcsolashoz. Hivjon majd a gyerek
szerelot, vagy dobja ki az egeret, mert bizonytalankodik, es o meg
nem tudja, hogy csak koszos? Ha nem tanitunk HW-t, hogy fog
tudni gepet venni maganak?

VP