tanforum - Re: Kerettantervek velemenyezese

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek velemenyezese

  • From: "Lutter Andras, Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi" <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek velemenyezese
  • Date: Tue Oct 5 16:29:44 1999

Haho!

Regen szolaltam meg, de most szivesen beszallok a kozos duhongesbe. A keves
fizetest meg megideologizalhattam ugy, hogy mivel szeretem a munkamat, ne'mi
anyagi aldozatra is hajlando vagyok erte (kulonmunkak, hogy a pedagogiai
palyamat finanszirozhassam, nem semmi =:O ). Most azonban ugy tunik, hogy
nem csak hogy nem fizetnek meg, de meg tanitani sem hagynak! Hogy lehetne
ilyen oraszammal ertelmes munkat vegezni? Ertelmes munka nelkul mi jo marad
a pedagogiaban?

>Ha hallottatok vasarnap ejjel (MTV1) a Pokornit, akkor lattatok,
>hogy a gyerek terhelesenek csokkentesevel ervelnek. Szerintem

Eddig OK. De: ha nem csokkentik a felveteli kovetelmenyeket ezzel egyutt -
marpedig a gimnazium leginkabb felvetelire keszit elo -, akkor tenyleg csak
a magantarok maradnak, de nem csak a gyengebbeknek, hanem mindenkinek. Eddig
is voltak olyan felvetelik, melyeket nem lehetett a gimnaziumi anyag alapjan
teljesiteni, hat meg ezutan. Ez a hal a fejetol (felsooktatas) is buzlik.

>Szerintem felejtsuk el az algoritmizalast, programozast 9-10.
>osztalyos szinten, es hardverbol is csak annyit tanitsunk, amennyi
>a bekapcsolashoz kell. Tehat maradnak az alkalmazasok.

Nekem nem a szovegszerkeszto tanitasa okozza a legnagyobb pedagogiai
elmenyt. Hogy kit erdekel, hogy nekem mi esik jol oran? Hat hogy lehetne
lelkesedes nelkul tanitani?

Sorstarsi udvozlettel

sziasztok

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu