tanforum - Re: Kerettantervek velemenyezese

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek velemenyezese

  • From: "Blum Szilard" <sulitech AT mezgazd-pecsv.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Kerettantervek velemenyezese
  • Date: Tue Oct 5 10:51:56 1999

>Jo reg'
'pot

>elvekkel es oraszamokkal. Nekunk pentekig kell leadnunk a
>velemenyt az igazgatosagon, hogy tovabbitsak.
Nalunk ma 14 orakor lesz a megbeszelese.

>nem. Ez egy het orszagra szolo pedagogiai keptelenseg. Nem lesz
Errol irtam mar ide a listara, mert szerintem is. Mondjuk a
gyerekek nevet heti ket oraban sem tudom megjegyezni, de legalabb
ok emlekeznek valamire :-)

Mivel ez nem csak a szamtechtanarok listaja, elmondom azt is, hogy
nagyjabol az a kollegaim velemenye, hogy ha csokkentik az
oraszamokat, akkor azt csak ugy lehetne erdemben velemenyezni, ha
a megtanitando anyagot is melle tennek. Az hogy ugyanazt tanitsuk
meg kevesebb oraszamban nyilvan keptelenseg.

Visszaterve az informatikara, a NAT (nem tul magas)
kovetelmenyrendszeret szerintem nem lehet heti egy oraban elerni.

Szilard
blum AT bela2.sulinet.hu