fizinfo - Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat

  • From: Vadász Gergely <gergely.vadasz AT ttk.elte.hu>
  • To: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat
  • Date: Wed, 19 Oct 2022 14:41:42 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.elte.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.elte.hu; dkim=pass header.d=ttk.elte.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=qHfPwYYVO4iQLlSCnrrjOG7LhuiJgjt+FCzZ2axr8gU=; b=OkBJdtW7lYiGIl0eCTSPTGVyIwXJi90faecu7HudRj5JKdrIoD9V0hSGWfY4XKhxElwBIB6tOMXw6TfQhue8DX0NDb6Ue+satjCIm8xFjjUgnk3Tq3lvPQALuik7eyxufQO6Gsyt52FAVC0UQZ3TurRZhgC8tMOujHqfX08tL6nnNoas3QhJLx4khsL8wN0Kyaxwieo+QWr5L9b9siS/9Dg06jsTYVyQIfYP7mIWjQOgYV1BZALKyqnhvIG3sjKwhUzTQpKrJPcmOG11VEB/uF+YXoNrlDlrLCFADHmV34ysjuYsQ+LWajyI0SCJl3+MqCixIZvqZtXyDXM+QKDZFQ==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=Jfq9T1fluHmPaM0xWzwckAvEtab2hVwgnb5zX5Q8QXPFMXP+rwhBc4mgW4E4QddOsL2tbpE6pE5f1fZeVkjjYBbcuPuwTq1lehTnQk8nd+2oHGb+rLOjk5KMEci2xZpgeeuCnZNDGRFvP28/WEsa12TbrNw+uo9enHTMf4m11u3dA9w/ODJOmyCe4jTUWVHdE1T/MOqqZubdE6yTWHALWm6ZxV5kWL+jvRrn7OwND34V0Igx64RgEXEF+YNz8wruLvcFrmSvzxzq/L5jyZ5ThHm+fGANDMa1N+vZlZs3OU+T0Scr+hAlKlfZZiFbM7ZSZJ1KsNL0z7XBC9X1/II5cA==
  • Msip_labels:

Kedves Kollégák!

A matematika-francia szakos kirúgott Kölcseys tanár, Ocskó Emese férje
vagyok. Örülök, hogy a társulat megfogalmaz egy szolidaritási nyilatkozatot.

Szeretném felhívni a társulat figyelmét a tanári tiltakozások egy nagyon
fontos pontjára, az alkotmányos jog, az érdemi sztrájk jogának
visszaállítására. Ezt az érintettek szinte minden interjúban hangsúlyozzák. A
tanárok, azért fordultak polgári engedetlenség eszközéhez, mert a 2022. évi
V. törvény ezt a jogukat aránytalanul korlátozza.

Ezért javaslom, hogy erről szóló pont is kerüljön be társulatunk
nyilatkozatába.

A feleségemmel készült interjú, amiben erről is beszél, az alábbi linken
nézhető meg:

https://www.facebook.com/veiszeralinda/videos/1250468138853974/

Üdvözlettel,
Vadász Gergely