fizinfo - Re: [Fizinfo] Fwd: Szolidaritási nyilatkozat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fwd: Szolidaritási nyilatkozat

  • From: Janos Asboth <asboth.janos AT ttk.bme.hu>
  • To: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Szilárd SZALAY <szalay.szilard AT wigner.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fwd: Szolidaritási nyilatkozat
  • Date: Tue, 18 Oct 2022 13:58:46 +0200
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.bme.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.bme.hu; dkim=pass header.d=ttk.bme.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=2YqcYvn25cgiWUqDUbu/Ejzjwca+0nxbsvUVcH06q1s=; b=TqGPMp62RifLP+EWwfRK2GQ19VFRniN2AUurT33IOeJpXHk5EUJy7kpf8OwVHxa409O4g0LkkXUddt/kRLABJFK9MYWg5MyTNMCN6V0cP0ZqMChNUgqCH0KmUkmdMsFPp0JcU+q5ZRJ2Q1rDg2RhY+Er+TSAwESZNz+tHIoFE27orhgrP9wQR/h3sy66W8bfbGHGcbfbcikMlWlYv0MSwB11EmpkXerKcmEP33b9ey/PalsffcGYUYTXLb1QZUbgniot7riO8YXDpdIThd6fDFNOCh8WiLtujIThC43T26azN7MaRnzs0I3XWdFg+w8jinPeV3xMp7atXb0NPSgXOQ==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=GGE9apOIXH8MSc8xpQy8TRHSxEXLixPipYIDAArkakRptbEG5JfA06l8K1pq4QZeJhLl/uUAcanFpRuLOBfXz3G/VQn+WBJLRtykxPUV6Te1e+2ePp1EabonQHwYg2wjKDjNhk/9OcEoYOjXS9mEv+amtuaSv+GTLNkL4Xrow38Q/Y+hX17NMU48jjKdeZ4cog2nbIyaE0l9uplEwefc/M7P1DZxGMPl/cOZ5pmpaeEYbqpiVUl4bgnXo3G0zGFmlWlxCNB8AIMc8fG3YQSadByJJRSkudX80qPr2pKzc2XqKN7oJYsqdXTm7toWjXONP6kIlmmRoy1ABC6Ic+N9EA==

Kedves Kollégák!

Fogalmazok épp egy google forms-t, körbeküldöm mindjárt. Ez egy egyszerű
eszköz arra, hogy összegyűjtse azon ELFT tagoknak a véleményét, akik ilyen
állásfoglalást sürgetnek.

Üdv,
Asbóth János