fizinfo - Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat

  • From: Attila Szilva <szilva137 AT gmail.com>
  • To: Cserti József <jozsef.cserti AT ttk.elte.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat
  • Date: Tue, 18 Oct 2022 10:29:06 +0200

Kedves Fizinfo-olvasók!

A közoktatás kiemelten fontos ügy azoknak is, akik azon gondolkodunk, hogy
gyermekeinket melyik ország iskolarendszerének tegyük majdan ki. Sokunknak
a jelenlegi magyar közoktatási állapotok a döntő érv abban, hogy hosszabb
távon is külföldön maradjunk.

Legyen tehát szolidaritási nyilatkozat.

Barátsággal,
Attila
Uppsalából

Cserti József <jozsef.cserti AT ttk.elte.hu> ezt írta (időpont: 2022. okt.
18., K, 10:02):