fizinfo - Re: [Fizinfo] Eotvos Roland vs Lorand

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Eotvos Roland vs Lorand

  • From: András Holl <holl AT konkoly.hu>
  • To: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Eotvos Roland vs Lorand
  • Date: Mon, 23 Sep 2019 10:17:16 +0200 (CEST)
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.10.3 mail.csfk.mta.hu AB24043A600FC

Kedves Kollégák!

Eötvös Loránd számos idegen nyelvű cikke a Roland keresztnév formával jelent
meg, tehát nem csupán az utókor angol nyelvű
szakirodalma használja ezt a formát, hanem Ő maga is így használta (vagy
legalábbis tudomásul vette, hogy a szerkesztők
ezt használják).
ld. pl.
[ http://real-j.mtak.hu/7802/1/MTA_Mathematische_08.pdf#65 |
http://real-j.mtak.hu/7802/1/MTA_Mathematische_08.pdf#65 ]