fizinfo - Re: [Fizinfo] Newton törvények latinul

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Newton törvények latinul

  • From: Kovács László <klaci AT nyme.hu>
  • To: Hajdu Csaba <hajdu.csaba AT wigner.mta.hu>, Diosi Lajos <diosi.lajos AT wigner.mta.hu>, Kovács László <klaci AT nyme.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Newton törvények latinul
  • Date: Wed, 11 Apr 2018 14:58:19 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US
  • Spamdiagnosticmetadata: NSPM
  • Spamdiagnosticoutput: 1:99

Bocs, igy helyes:

Man nennt sie Substitutions-Störstellen

Üdv KL

________________________________
Feladó:
fizinfo-request AT lists.kfki.hu

<fizinfo-request AT lists.kfki.hu>,
meghatalmazó: Kovács László
<klaci AT nyme.hu>
Elküldve: 2018. április 11., szerda 9:32
Címzett: Hajdu Csaba; Diosi Lajos
Másolatot kap:
fizinfo AT lists.kfki.hu
Tárgy: Re: [Fizinfo] Newton törvények latinul

Ez a feladó nem felelt meg a csalást ellenőrző vizsgálatunkon, és lehet, hogy
nem az, akinek tűnik. Információ az
identitáshamisításról<http://aka.ms/LearnAboutSpoofing>
Visszajelzés<http://aka.ms/SafetyTipsFeedback>
| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |

Uraim,

persze, nem a kérdésre válaszoltunk, én magánlevélben elnézést is kértem
Gyuszitól. De ez pszichológia: örülünk, hogy a latin és a Newton szavakat
olvassuk, s irjuk is azonnal, ami ezekről a kedves dolgokról eszünkbe jut.

Jó lenne az okot is tudni, miért kell 1880 előttinek és ttk-s nak (s a
nyelvekről ne is beszéljünk) lennie a keresett könyvnek.

Üdv Kovács László

Ps a latin védelmében:

nem találtam semmilyen német szótárban annakidején az
institutionStörstellen-nél /valahogyan igy irják/ a jelző megfejtését. Latin
szótárban leltem meg.

Feladó:
fizinfo-request AT lists.kfki.hu

<fizinfo-request AT lists.kfki.hu>,
meghatalmazó: Diosi Lajos
<diosi.lajos AT wigner.mta.hu>
Elküldve: 2018. április 11., szerda 8:45