fizinfo - Re: [Fizinfo] Newton törvények latinul

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Newton törvények latinul

  • From: Gábor Vattay <vattay AT gmail.com>
  • To: "Dr. Radnai Gyula" <radnaigyula AT ludens.elte.hu>
  • Cc: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Newton törvények latinul
  • Date: Mon, 9 Apr 2018 17:09:20 +0200

http://www.thelatinlibrary.com/newton.leges.html

Lex I

Corpus omne perseverare in statu suo quiescendi vel movendi uniformiter in
directum, nisi quatenus illud a viribus impressis cogitur statum suum
mutare.

Lex II

Mutationem motus proportionalem esse vi motrici impressæ, & fieri secundum
lineam rectam qua vis illa imprimitur.

Lex III

Actioni contrariam semper & æqualem esse reactionem: sive corporum duorum
actiones in se mutuo semper esse æquales & in partes contrarias dirigi.

Gabor Vattay <http://hu.linkedin.com/in/vattay>