fizinfo - Re: [Fizinfo] CEU alulról nézve

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] CEU alulról nézve

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: "Gabor Takacs" <takacsg AT eik.bme.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: mayer.istvan AT ttk.mta.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] CEU alulról nézve
  • Date: Sun, 14 May 2017 20:16:21 +0200

Kétségtelen, hogy a törvénymódosítás szándékosan eleve teljesíthetetlen
feltételeket írt elő, azzal a céllal, hogy ellehetetlenítse a CEU
magyarországi működését. Ez a Soros György elleni erősen antiszemita
színezetú kampány része. Az EU azért csak a "szolgáltatások szabadságával"
foglalkozott, mert az ilyen típusú aljasságok lehetősége nem vetődött fel
az EU jog készítői fejében, és ezért nincs rá paragrafus.

M.I.

Prof. Istvan Mayer
Research Centre for Natural Sciences
Hungarian Academy of Sciences