fizinfo - Re: [Fizinfo] FG

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] FG

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: Kadlecsik József <kadlecsik.jozsef AT wigner.mta.hu>, Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: mayer AT chemres.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] FG
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 15:34:31 +0100 (CET)

Tévedés: F.G. Nagy Gábor álnéven fel volt iratkozva a Fizinfora, és hétfőn
küldött is egy hozzászólást "Re: [Fizinfo] MEGHIVO - Biro Laszlo Peter
akademiai szekfoglalo eloadasara" tárggyal, ami a "Kedves nem kollégák!"
megszólítással kezdődött. Ezt egyébként a saját nevével írta alá.

M.I.

> | E L F T H I R A D O |
> | Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos. |
> | A levelezesi lista az Interneten nyilvanos forum. |

> A tagok listáját csak feliratkozottak nézhetik meg, és FG nem volt tagja a
> [...]

Prof. Istvan Mayer
Research Centre for Natural Sciences
(formerly called: Chemical Research Center)
Hungarian Academy of Sciences
H-1525 Budapest, P.O.Box 17, Hungary

Phone: (+361) 438-41-41, -42...-45 (ext. 295, 107)
Fax: (+361) 438-1168, 438-1143, 438-1142, 325-7554

e-mails:
mayer AT chemres.hu,

mayer.istvan AT ttk.mta.hu