fizinfo - Re: [Fizinfo] FG

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] FG

  • From: Gabor Takacs <takacsg AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] FG
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 10:31:38 +0100

Kedves Kollégák,

én már írtam az
abuse AT telenor.hu-ra.
Egyébként több listája is van,
darabonként küldi, én például kétszer is kaptam, mert kettőn is
szerepelek. A két esetben a többi címzett eltért.

Üdv: Gábor

On 11/20/2013 10:21 AM, Gábor Vattay wrote:

> [...]
| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |

> [...]
> megoldásban reménykedem.
>
> Üdvözlettel: Lindeisz László

| A FIZINFO a fizikus informacios rendszer resze
> | |
> Fizinfo AT lists.kfki.hu
>
> <mailto:Fizinfo AT lists.kfki.hu>
> | |
> irni. | | A cikk szovege a level torzse. Ez sima szoveg legyen!
> | |
> | |

> Fizinfo AT lists.kfki.hu
> | |
> irni. | | A cikk szovege a level torzse. Ez sima szoveg legyen!

- --
Gabor Takacs

Institute for Physics
Budapest University of Technology and Economics
H-1111 Budapest
Budafoki ut 8.
Hungary
Phone: +36-1-4634110