fizinfo - Re: [Fizinfo] FG

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] FG

  • From: The Mule <the.mule.42 AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] FG
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 11:56:33 +0100

Én speciel nem is értem miért kell ezen vitázni. Aki nem szeretné, hogy
legyenek elektronok, az ne tegye őket oda és azzal boldoguljon. Azzal is
lehet egy darabig. Egyszerűen el kell fogadni a modellfüggő realizmust,
hogy mindenkinek és senkinek sincs igaza addig, amíg egy bizonyos körön
belül vagy kívül akar a tárggyal foglalkozni. Persze az ő esete megsérti
ezt a határt, de nem ez a lényeges, hanem a megfogalmazása és rágalmazásai.
Felőlem küldhet akármilyen levelet az elméleteiről, legalább foglalkozom
pár másodpercet azzal, hogy rájöjjek hol a hiba. De a megfogalmazáson
javíthatna. Lehet, hogy a Telenor helyett egy irodalmárhoz kéne fordulni.
Egyébiránt én csak egy érdeklődő gépészmérnök vagyok, de még számomra is
nevetségesek az elméletei. Főleg a hibákkal teletűzdelt írások, lásd a
hőtágulási együttható. Az azért elég durva volt.

Szendrei Dániel

(És ne haragudjanak, hogy laikusként közbeszólok)

2013. november 20. 11:41 Istvan Mayer írta,