fizinfo - Re: [Fizinfo] V: FG

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] V: FG

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>, Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: mayer AT chemres.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] V: FG
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 13:54:09 +0100 (CET)

Ez igaz. De miután valaki -- akár álnéven -- felíratkozott a Fizinfora,
akkor egy mozdulattal az egész címlistát le tudja a website-ról tölteni.
Ezt a könnyebséget talán a jövőben nem kellene meghagyni. Legalább
dolgozzék meg a címekért...

M.I.

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
> | A levelezesi lista az Interneten nyilvanos forum. |
> Kedves Gina, Kedves Kollegak,
>
> Tisztelettel egy dologban nem ertek egyet. A zart lista tagjai
> szamara az emailek, persze lehetnek titkosak. De nekem mindegy.
> Csak arra szeretnek ramutatni, hogy titkos emailek nincsenek.
> Az egyetemi oktatok, de a tudomanyos kutatok emailjei, tetszik
> nem tetszik nyilvanosak (ugy ertem a munkahelyi). Es ez helyes is.
> Egy egyetemi oktatot pl. a diaksagnak el kell tudni erni.
> Ezt az elerhetoseget biztositani kell.

> [...]

Prof. Istvan Mayer
Research Centre for Natural Sciences
(formerly called: Chemical Research Center)
Hungarian Academy of Sciences
H-1525 Budapest, P.O.Box 17, Hungary

Phone: (+361) 438-41-41, -42...-45 (ext. 295, 107)
Fax: (+361) 438-1168, 438-1143, 438-1142, 325-7554

e-mails:
mayer AT chemres.hu,

mayer.istvan AT ttk.mta.hu