fizinfo - [Fizinfo] FG

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] FG

  • From: Dr. FRÖHLICH Georgina <turul49 AT gmail.com>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] FG
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 13:23:02 +0100

Kedves Kollegák!

Még annyit szeretnék hozzátenni a FG-ügyhöz, hogy sajnos a Fizinfo még NEM
szabadult meg tőle!!! Én csak ma olvastam a lista tegnapi levelezését, de
ezeket a hozzászólásaitokat nekem már tegnap idézte, és kitárgyalta egy
újabb szerelmes levélben!!! Tehát még olvassa a listát (ezt is éppen...)!
Én is azt javaslom, hogy a lista tagjainak elérhetősége ne legyen
nyilvános a lista tagjainak sem! Praktikus lenne - ha nem léteznének
kretének (nem kellett volna bezárni az OPNI-t...).

Üdvözlettel:
Gina

--
Georgina FRÖHLICH Ph. D.

Physicist
National Institute of Oncology,
Department of Radiotherapy
Ráth György u. 7-9., Budapest, H-1122, Hungary
Phone: +36-1/224-8600, ext.: 33-79,
Fax: +36-1/224-8680,
E-mail:
turul49 AT yahoo.com
Web: http://ludens.elte.hu/~chopin
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people
very angry and been widely regarded as a bad move. (Douglas Adams)