fizinfo - Re: [Fizinfo] Feljelentés, védekezés? Támadás! (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Feljelentés, védekezés? Támadás! (fwd)

  • From: Gábor Vattay <vattay AT elte.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Feljelentés, védekezés? Támadás! (fwd)
  • Date: Wed, 1 Aug 2012 20:28:45 -0400

Kedves Kollégák,

Szerintem csak arról van szó, hogy a rendőrség nem mérlegelhet,
a bejelentés nyomán kötelezve van a vizsgálódásra. Ha nem így volna,
akkor az igazi maffiás feljelentéseknél is mérlegelhetnék, hogy nyomoznak
vagy nem. Ennek isszuk most egy kicsit a levét.

Miután sikerül majd egy jegyzőkönyvet felvenniük már vélelmezhetik,
hogy a feljelentő visszaélt az igazságszolgáltatással és utána máris
elkezdhetnek a feljelentővel foglalkozni, amit meg is fognak tenni, főleg,
ha nagyon sok embert feljelentett. Nem fognak mindenkit behívni. Szerintem
egy jegyzőkönyv kell nekik a közigazgatási szabályok betartás érdekében
és ez lett az Ádám.

És barátunk akkor majd megint kipiheni magát pár hónapig ott, ahonnan
nemrégiben
kijött és újra beállítják a medikációját. Az igazi baj az, hogy ezek az
intézmények
meggyengültek és nem igazán van pénz a gondos ellátásra.

Emiatt nem kell rögtön az MTA-t kérnünk az Alkotmányba :)

Prof. Gábor Vattay
Head of Department of
Physics of Complex Systems and ELTE-Ericsson CNL
Eötvös University, Budapest
Cell: +36 30 850 2614
skypename: vattay

2012/8/1 Hidas Pál