fizinfo - Re: [Fizinfo] Feljelentés, védekezés? Támadás! (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Feljelentés, védekezés? Támadás! (fwd)

  • From: Hidas Pál <hidas.pal AT wigner.mta.hu>
  • To: "Nagy, Denes Lajos" <nagy.denes AT wigner.mta.hu>
  • Cc: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Feljelentés, védekezés? Támadás! (fwd)
  • Date: Thu, 2 Aug 2012 01:30:12 +0200 (CEST)

Kedves Dénes,

Az alábbi mondat viszont azt mindenképpen jelenti, hogy a rendőrségnek, azaz az államnak nincs joga beleszólnia. Tehát Fekete lehet akár a tudomány
művelője is, a kérdés szempontjából nem érdekes.

A rendőrség viszont alkotmányt sértett, amikor megindította az eljárást.

A rendőrségi meghalgatáson mindenkelőtt ezt az alkotmányhelyet kell közölni
a vizsgálóval és megtagadni a további "vallomást" az akármilyen képletek
tartalmáról. A rendőrség két tudós vitáját sem döntheti el.

Persze a legközelebbi alkotmánymódosítás kiveheti az alkotmányból ezt a
mondatot. De nem javaslom a meghunyászkodást. Akik ezt nem úszhatják meg, azok a rendőrök, akik belemennek egy ilyen sötét ügybe.

Én javasolnám a sajtóhoz való fordulást a rendőrök miatt, ha az első
"kihallgatás" után nem látják, mibe kezdtek. Vagy még előtte. Az Akadémia
elnöke, és a rektorok mindenképpen tegyenek lépéseket, mert a rendőrség
már lépett.

Üdv,
Hidas Pál