fizinfo - Re: [Fizinfo] Természettudomány

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Természettudomány

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Természettudomány
  • Date: Sun, 20 Jul 2008 11:02:23 +0200

Tepliczky István írta:

Tisztelt Lista!

Először írok ide, de már jó ideje figyelem a listára küldött hozzászólásokat. Nagyon sok olyan hozzászólást olvastam, ami engem személyesen is érintett, főleg a természettudomány integrált oktatása, vagy a fizika és kémia óraszámok csökkenése tárgyában.
:
:

Tisztelt Listaolvasók!

Tepliczky István (Tepi) vagyok. Én csak egy offtopic jellegű hozzászólást szeretnék megejteni, amely nem közvetlen a felvetett témához szól, hanem a levél küldőjének személyéhez. Lényege, hogy hihetetlenül kicsi a világ! A Tepliczky név nem túl gyakori, olyannyira, hogy bár sok emberrel kerülök kapcsolatba, éveken keresztül nem akadtam másik Tepliczkybe. Akivel viszont ha nem is túl sűrűn, de időnként "összetalálkozom", az nem más, mint az a másik Tepliczky, ráadásul István, aki a fenti hozzászólás indította. :-)

Személyesen csak egyszer futottunk össze, egy jósvafői csillagásztáborba látogatott ki jó 20 év távolságában - akkor még nem volt igazán internet. :-) Akkor és azóta is többször rám-rámkérdeznek, én vagyok-e Ő - s lehet, hogy ez fordítva is igaz. No, hát csak tisztánlátás végett gondoltam leírni a fentieket. Emlékeim szerint levélírónk Miskolcon ténykedik, jómagam pedig Budapesten (többek között) a Magyar csillagászati Egyesület egyik titkáraként. A másik Tepliczky Istvánnak minden jókat kívánok, s örülök, hogy bekapcsolódott a lista eszmecseréjébe.

Tisztelettel:
Tepi