fizinfo - Re: [Fizinfo] "szakértő"

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] "szakértő"

  • From: "Gabor Por" <por AT reak.bme.hu>
  • To: "SIMON Ferenc" <simon AT esr1.fkf.bme.hu>, <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] "szakértő"
  • Date: Thu, 29 Nov 2007 13:11:18 +0100

Kedves Lista,

Mielőtt elterjedne az általános felháborodás, fel szeretném hívni a figyelmet arra, hogy a World szerkesztőben symbol segítségével beírt görög mű betű (alias mikro), elmentés után, egy másik gépen megnyitva simán előjöhet latin m betűvel (milli), ha nincs az adott fontkészlethez a symbol rész feltelepítve. Tehát olyan könnyű mikroból milli-t csinálni, hogy az megdöbbentő. Én már régen nem merem a rövítést kiírni, inkább kiírom a teljes szót latin betűkkel. Ezért nem biztos, hogy a politikusok a hibásak.

Pór Gábor

----- Original Message ----- From: "SIMON Ferenc" <simon AT esr1.fkf.bme.hu>