fizinfo - [Fizinfo] Riport a Kossuthon a peticiorol

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Riport a Kossuthon a peticiorol

  • From: Kadar Gyorgy <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Riport a Kossuthon a peticiorol
  • Date: Wed, 28 Nov 2007 19:22:36 +0100

Kedves Kollegák!

Ma radio riport készült a fizika peticióról, itt hallgatható vissza. Zsilvölgyi Márta (Jedlik Gimn.), Balogh László (Nagykanizsa), Hartlein Károly (BME) és Kertész János (BME) nyilatkoznak.

http://jedlik.phy.bme.hu/radio/peticio_mr1.mp3 (WinAmp) vagy
http://real1.radio.hu/kossuth/2007/11/28/2007-11-28-k16.ram (RealPlayer)
(az egyórás letöltött anyagban a 34'40" időpontnál kezdődik a riport)

A végén emlitik a minisztérium közleményét, és a Minisztérium hazudik. Az hangzott el, hogy csak "olyan megoldási módot mutat be, amely már 2003-ban is éppen ezeket az óraszámokat tartalmazta". Ugy tudom, hogy ez nem igaz. Hiszen a kerettanterv most is csökkentéseket javasol, és mostanáig az újabb kerettantervek folyamatos csökkentési ajánlásokat tartalmaztak.
Nem vagyok gyakorló gimnáziumi tanár, de igy mondták a kollegák.
A hazugság leforráz. Az emberben tehetetlen megalázottságot, dühöt gerjeszt.
Udv: KadarGy