fizinfo - Re: [Fizinfo] Egely, áltudományok visszaszorítása

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Egely, áltudományok visszaszorítása

  • From: Geza Odor <odor AT mfa.kfki.hu>
  • To: Völgyes Dávid <david AT elte.hu>
  • Cc: Fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Egely, áltudományok visszaszorítása
  • Date: Tue, 8 Nov 2005 16:55:58 +0100 (CET)

T. listatagok,
egyetertek Völgyes Dávid tudomany nepszerusiteserol irt velemenyevel. Szerintem is van erdeklodes a valodi tudomanyos eredmenyek irant, csak
jobban kellene marketingolni a dolgot. A jelen gazdasagi rendszerben ezt is el kell adni. Ugy tudom az Akademia el is kezdte ezt a munkat honlapok stb. felallitasaval. Epp a Mindentudas Egyetemenek sikere bizonyitja, hogy lehetseges szponzorokkal az akademia vezetesevel ezt jol csinalni.

En a media megjelenesekkel kapcsolatban azt javasolnam -- hatha valaki figyel ra es modja van a valtoztatast kieszkozolni --, hogy fomusoridoben, a hiradokba kellene becsempeszni naponta 1-2x 1 perces blokkot, mint a CNN-ben
a "Science and technolgy today". Akar a Delta musor blokkjait is szet lehetne szorni igy es szerintem nagysagrendekkel nagyobb lenne a hatasa.

Udv.:
Odor Geza

www.mfa.kfki.hu/~odor