tanforum - Re: [Tf] kerettantarv modositas es oraszam csokkentes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettantarv modositas es oraszam csokkentes

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT knauszi.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kerettantarv modositas es oraszam csokkentes
  • Date: Tue, 20 Nov 2007 20:43:35 +0100

Kedves Kollégák! Kedves Ilona és Zsolt!

Valóban úgy lenne, hogy a kerettanterven alapuló helyi tanterveket nem kell
bíráltatni? Ez logikus, de van erre valami jogszabály?

Egyébként meg mért lenne szentírás a követelmény? A kerettantervnek egyetlen
bötűje sem szentírás, ezzel a dologgal azért szembe kéne nézni. Ha egy
iskola ilyen vagy olyan okból elfogadja a kerettantervet, és beépíti a
pedagógiai programjába, az az ő szuverén döntése még akkor is, ha egyáltalán
nem érzi úgy, hogy döntött. Dönthetett volna másképp... Még durvábban:
minden iskola magára vessen, ha olyan tanterv szerint tanít, amellyel nem
ért egyet.

Üdv
Knausz Imre

On Nov 20, 2007 2:48 PM, Koreczné Kazinczi Ilona <
koreczne.kazinczi.ilona AT ntk.hu>