tanforum - Re: [Tf] kerettantarv modositas es oraszam csokkentes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettantarv modositas es oraszam csokkentes

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT knauszi.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kerettantarv modositas es oraszam csokkentes
  • Date: Tue, 20 Nov 2007 12:44:50 +0100

Kedves Kollégák!

Mi a kerettanterv jelentősége? Tekintettel arra, hogy az iskolák helyi
tantervük alapján tanítanak, és az gyakorlatilag tetszőleges mértékben
térhet el bármelyik kerettantervtől, nem nagyon értem, hogy mi ennek az
egésznek a jelentősége. Vagy butaságokat beszélek? Mondhatjuk, hogy a
tankönyvszerzők a kerettantervhez fognak igazodni. De a középiskolák
esetében ez aligha igaz, nyilvánvalóan sokkal fontosabb ennél az érettségi
követelményrendszere.

Szóval bűncselekményről én nem beszélnék, legföljebb annak kísérletéről...
:)

Knausz Imre

On Nov 20, 2007 10:31 AM, Härtlein Károly
<hartlein AT eik.bme.hu>