tanforum - Re: [Tf] Velemeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Velemeny

  • From: stebeli AT kodaly-debr.sulinet.hu
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Velemeny
  • Date: Sun, 12 Nov 2006 18:27:24 +0100 (CET)

Kedves Kollégák!
Bocsánat, hogy bele kotyogok, kicsit felületesen tájékozódva.
Csak annyit szeretnék hozzá fűzni, illetve inkább kérdezni;

Nem létezne alapvető emberi egyetemes értékrend?
Aminek részei "talán" - ilyenek: erkölcs, becsület, szeretet stb....
Vagy itt maradtam a kőkorszakból inkább a gögög ókorból?
Szeretettel üdvözlök mindenkit: P. Stébel Ildikó