tanforum - Re: [Tf] Velemeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Velemeny

  • From: Andras Lutter <lutter AT dkrmg.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Velemeny
  • Date: Thu, 09 Nov 2006 13:37:29 +0100

A pedagógusok hallgatása
Trencsényi László írásában arra keresi a választ, hogy ki lehet a felelõs az
októberi randalírozásokban résztvevõ diákok magatartásáért:

A cikkhez: létezik egységes pedagógiai álláspont? A társadalom, közvélemény végletes megosztottsága idején létezik-e olyan egységes értékrend, melyet az iskola bátran (a "politizálás" vádja nélkül) közvetíthet?

(Jómagam sem fogalmaztam meg karakteres véleményt a rám bízott diákok felé. Egyedül annyit mondtam, hogy szeretném, ha 18 éves korukig kimaradnának a politikából. Ez persze csak a probléma elodázása. Mentségemül csak annyit: nem vagyok töritanár.)

Lutter Andras

Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi