tanforum - Re: [Tf] evvegi osztalyzat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] evvegi osztalyzat

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] evvegi osztalyzat
  • Date: Fri, 21 May 2004 16:17:49 +0200

Üdvözletem

Chary írta 21 May 2004, keltezésű, "Re: [Tf] evvegi osztalyzat" tárgyú
levelében:

> A magam részéről nem látok kivetnivalót abban, hogy pl. 2,65-re olykor
> 2-t, míg más esetben 2,58-ra 3-adok - feltéve, ha megfelelően indokolt.
> Nálam létezik az ún. "kétes" kategória. Ezt én x,5-x,7 között húznám meg.

Ha a Te _saját_ gyereked az iskolában az egyik tárgyból 2,65-re
kettest, a másik tárgyból meg 2,58-ra hármast kap, akkor is ez a
véleményed?

> Szóval nem akarom túlragozni

Majd ragozza a szülő, amikor panasszal él!! :(( Azt hiszem, erre
joga van! Hiszen ő finanszíroz minket!

> Egyáltalán
> létezhet-e ez az ún. kétes kategória.

Ez kérdés? Szerintem nem létezhet. A jegy létrehozatalakor
vagyunk IMO döntési helyzetben. <sarkos>Ha a jegy megszületett
akkor -- szigorúan csak: szerintem!! -- saját magunk munkáját
tesszük komolytalanná, ha ide-oda osztályozunk.</sarkos>
Folytatnám a kérdések sorát: mit jelent az osztályozás
átláthatósága és kiszámíthatósága?

--
Viszlat:
Dorozsmai Karoly