tanforum - Re: [Tf] evvegi osztalyzat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] evvegi osztalyzat

  • From: "Chary" <kissk AT freeweb.hu>
  • To: Tanfórum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] evvegi osztalyzat
  • Date: Fri, 21 May 2004 16:14:04 +0200

Üdv!

>Ha az iskola ped. programja ilyen, akkor így lehet. Nézd meg!
>Ha nem, akkor szabad kezed van, a tantestület a konferencián a következot
>teheti: (úgy emlékeszem, a 100-as rendelet 22.§-a, vagy arrafelé -- de ha
>kell, megnézem) "...amennyiben az év végi osztályzat a jegyek átlagától
>LÉNYEGESEN eltér, a tantestület az osztályzatot a tanuló javára
>módosíthatja." (szavazattal -- szerintem). De olyan TÖRVÉNY nincs, ami
>Neked eloírja, hogy honnan kerekíts felfelé. Ez tuti.

A magam részéről nem látok kivetnivalót abban, hogy pl. 2,65-re olykor 2-t,
míg más esetben 2,58-ra 3-adok - feltéve, ha megfelelően indokolt. Nálam
létezik az ún. "kétes" kategória. Ezt én x,5-x,7 között húznám meg. Szóval
nem akarom túlragozni, csupán arra kívántam rákérdezni, hogy ha a ped.
programban úgy szerepelne, hogy kétesre állás esetén félévzáró v. évzáró
dolgozat dönt, akkor az nem mond-e ellent a törvénynek. Egyáltalán létezhet-e
ez az ún. kétes kategória.

Kiss Károly

-- A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja.
A kutyán belül olyan sötét van, hogy nem lehet olvasni.--

http://w3.enternet.hu/aa194545/hirmondo/
E-mail:
kissk AT freeweb.hu