tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: Végtelen, nem szakaszos tizedes tört?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: Végtelen, nem szakaszos tizedes tört?

  • From: Babics László <ditbaro AT mail.datanet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: Végtelen, nem szakaszos tizedes tört?
  • Date: Wed Apr 23 11:32:01 2003

Kedves Zoltán!

Teljesen igazad van: Már Kant kimutatta, hogy a végtelen ellentmondásos
fogalom (Lásd: A tiszta ész kritikája a négy antinómiával.) De ha kidobjuk a
végtelent a matematikából, akkor mi lesz a határértkszámítással, az egész
analízissel, meg ugye a racionális és irracionális zsámok közötti
különbséggel?

A legnagyobb tisztelettel: BL: