tanforum - Re[2]: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT axelero.hu>
  • To: Simon Gyula <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re[2]: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)
  • Date: Wed Feb 19 20:15:00 2003

Hello!

> Mirol van szo?

Kozponti irasbeliken szerepel egy "Jovahagyom" sor a dolgozat elejen.
Valaki alairja, mielott boritekoljak es kikuldik az iskolaknak.
Gondolom, ha valaki vallalja, hogy a neve megjelenik ebben a sorban,
akkor alaposan atnezi, hogy megefelelnek-e a kerdesek.

> Egy dolgozatban (amit egy jelolt irt), hogyan lehetnek didaktikai hibak???

A dolgozatot osszeallito vetette, a jovahagyo pedig jovahagyta a
hibakat. Nem is keveset. :-( A hibakat termeszetesen nem a dolgozatot
iro kovette el.

> Mj.: Kozvetlenul nem erint a dolog, mert az utobbi idoben biztosan nem
> irtam ra egyetlen didaktikailag hibas dolgozatra, es feladatsorra sem, hogy
> "JOVAHAGYOM" :-)))

Nem is a te neved szerepel rajta. :-)

> Az altalad leirtakbol nem derul ki, hogy mirol van szo. Kozepiskolai
> felveteli?

Nem kozepiskolai felveteli. Szandekosan nem irtam es nem is fogom
leirni, hogy milyen tipusu irasbelirol van szo. Nem ez a fontos.

> Mi a konkret problema?

Nincs problema. Kivancsi voltam mit lehet egy "Jovahagyom" alairassal
keresni.

Udvozlettel:
-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-