tanforum - [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)
  • Date: Tue Feb 18 20:03:01 2003

Hello!

A "Jovahagyom" rublikaba kerulo alairasert mennyi penzt szokas
manapsag felvenni, ha pl. valaki egy kozponti irasbelire teszi oda a
signojat?
Nem nekem kell "odatenni" az enyemet. :-)
Nekem ugyanis nem lenne pofam, mint annak az illetonek, aki egy
szakmai, didaktikai hibakkal telituzdelt kozponti irasbeli dolgozatra
tette oda. Kivancsi vagyok mennyi penzt markolt fel ezert.
Aki osszeallitotta, annal sejtem, hogy mit zsebelt be. De annak a neve
legalabb nem jelent meg irasban.

Udvozlettel:
-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-