tanforum - Re: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

  • From: Simon Gyula <sgy AT linux.fazekas-debr.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)
  • Date: Wed Feb 19 00:14:01 2003

2003.02.18. 9:00:19, Boldog Ferenc
<fboldog AT axelero.hu>
wrote:

>Hello!

h e l l o

>A "Jovahagyom" rublikaba kerulo alairasert mennyi penzt szokas
>manapsag felvenni, ha pl. valaki egy kozponti irasbelire teszi oda a
>signojat?
>Nem nekem kell "odatenni" az enyemet. :-)

Mirol van szo?

>Nekem ugyanis nem lenne pofam, mint annak az illetonek, aki egy
>szakmai, didaktikai hibakkal telituzdelt kozponti irasbeli dolgozatra

Egy dolgozatban (amit egy jelolt irt), hogyan lehetnek didaktikai hibak???

Mj.: Kozvetlenul nem erint a dolog, mert az utobbi idoben biztosan nem
irtam ra egyetlen didaktikailag hibas dolgozatra, es feladatsorra sem, hogy
"JOVAHAGYOM" :-)))

>tette oda. Kivancsi vagyok mennyi penzt markolt fel ezert.
>Aki osszeallitotta, annal sejtem, hogy mit zsebelt be. De annak a neve
>legalabb nem jelent meg irasban.

Az altalad leirtakbol nem derul ki, hogy mirol van szo. Kozepiskolai
felveteli?
Mi a konkret problema?
Biztosan en vagyok tajekozatlan, de fogalmam sincs mire gondolsz.
Egy feladatsor, amit valaki jovahagyott? Vagyis a didaktikai hibat a kituzo
kovette el, nem a jelolt? Konkretan? Maskeppen nem latom az ertelmet a
kerdesednek.

Udv: SGY