tanforum - [Tf] Vá: [Tf] úthenger száguld Zalaegerszeg iskolái felé

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Vá: [Tf] úthenger száguld Zalaegerszeg iskolái felé

  • From: RodlerG <Rodler AT barabas.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Vá: [Tf] úthenger száguld Zalaegerszeg iskolái felé
  • Date: Wed Feb 19 15:25:01 2003

Nem tudok mit hozzátenni,
a leírtak magukért beszélnek, s jogos a jópélda ragadóssága...
S sajnos mi pedagógusok mindig jámbor birkaként nézzük
mikor másokat visznek vágóhídra. S ennek itt az eredménye!
Nálunk Sárváron is -igaz kifinomultabb módszerekkel- nyirják ki az oktatást
kultúrát, intézményeket.
S sajnos amíg azon remegünk, h. csak az én állásom maradjon, meg addig
igy is fog ez maradni.Amíg mindenható raktárosok, villanyszerelők stb
(sőt pályaalkalmatlan volt pedagógusok) képviselői jelmezben döntenek egy
település oktatási
intézményeinek sorsáról, s az igazgatók kiszolgáltatott bábok,
addig nem is lesz ez másképp.
sajnos nem látom a kiutat én sem...

Rodler Gabor
Barabas Gyorgy Muszaki Kozepiskola