tanforum - Re: Re[2]: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)

  • From: Turóczi Ferenc <blathy AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] "Jovahagyom" rublika (kozp. irasbeli)
  • Date: Thu Feb 20 09:17:00 2003

Ãœdv!

Olykor kapunk felkérést technikusi képesito tétel megirására.
Ez úgy muködik, hogy valaki megirja, más valaki lektorálja és ez alapján
a minisztériumi illetékes jóváhagyja.
Úgy gondolom, hogy aki jóváhagyja, már nem szokta vizsgálni a szakmai
tartalmat.
Tehát a felelosség a szerzon és a lektoron van.
Én utoljára akkor irtam tételt, amikor még a pályázati rendszer muködött.
Akkor az elso dijjal 10000-15000Ft járt, lektorálás 5000-6000Ft volt, ha jól
emlékszem.

Turóczi Ferenc