tanforum - Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...
  • Date: Thu Jan 31 10:01:02 2002

Ha mar nev szerint megszolittattam:

> Helló, VP!
Szervusz!

> egy információtechnológiai intézmény. Te a barátom vagy. Ugy-e
> megvédesz, ha RIP elvetné a sulykot? Egy ekkora arc, mint RIP, meg
Na, ilyet is az also tagozatban hallottam utoljara idegentol... Nem
mintha fontos lenne cafolnom, ugyse dol be neked senki.
RIP tenyleg elvetette kicsit a sulykot -- a tragarsag nem valo ide.
Amikor udvozoltem, azert tettem, mert nagyon regi tagja ennek a
_listanak_, es jo stilusban, elvezetesen, szorakoztatoan szokott
irni. De mi okom is lenne, hogy megvedjelek eppen teged?

> számítógépet. Megyek és elbújok a könyvtárban. Ugy is annyian
> köpködnek itt rám. Mit tanácsolsz?
Ez jo otletnek tunik. Ha tenyleg kivancsi vagy a tanacsomra,
setaljal, kiranduljal, usszal, es egyel sok vitamint.
Ha pedig vitatkozni akarsz, akkor talalj olyan temat es olyan
stilust, ami rajtad kivul mast is erdekel.

On 29 Jan 2002 at 22:22, Lazsadi, Sandor wrote:
> ezt a tanácsot kaptam: "Óvakodjál a három nevü emberektöl!" Vajon

Most jo lenne tisztazni, hogy te ki vagy, es hany neved van. Lazsadi
Sandor vagy SzS? Es az utobbiban az S is Sandor? Mert akkor kezdhetsz
magadtol ovakodni... De ha tenyleg ez az emberismereted alapja, akkor me'g
idoben elarulom neked (csak tovabb ne add), hogy
nekem is harom
nevem van, csak az utolsot nem hasznalom. :-)))

> alkalmazza, vagy felteszi a hangtompítóját? Nemt'om hanyadszor:
> Ťlistať! Pedig ez csak egy VITAFÓRUM! Listája Schindlernek volt! Ez
Pedig lista, akarminek is nevezed. De ez csak egy szakmai kerdes,
lenyegtelen... Me'g csak nem is fizika.

> A lista cime:
> Tanforum AT lists.kfki.hu

Udvozlettel (na nem barati, csak ugy):