tanforum - Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...

  • From: "Lazsadi, Sandor" <net706 AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...
  • Date: Wed Jan 30 02:44:00 2002

From: "Va'las Pe'ter"
<turtle AT alarmix.net>
To:
<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Sent: Monday, January 28, 2002 11:10 PM

> Nicsak, RIP a fedelzeten!
> Azt me'g nem tudom, hogy van-e elet a halal utan, de hogy van
> elet a Tanforumon, az mar valoszinu, ha RIP is itt van. :-)
>
> VP

Helló, VP!

Elobb válaszoltam a RIP-féle mennydörgésekre, és csak aztán néztem utána az
aktákban. Teljesen magam alatt vagyok. Ez nem is ember. Ez egy
információtechnológiai intézmény. Te a barátom vagy. Ugy-e megvédesz, ha RIP
elvetné a sulykot? Egy ekkora arc, mint RIP, meg engedheti magának, hogy még
a TV-ben is hazudjon! És milyen jók a politikai kapcsolatai! Lehet, hogy el
kéne húznom innen és eladnom a számítógépet. Megyek és elbújok a
könyvtárban. Ugy is annyian köpködnek itt rám. Mit tanácsolsz?

SzS