tanforum - Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...

  • From: "Lazsadi, Sandor" <net706 AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] ...ekkora kapitalis baromsagot!...
  • Date: Tue Jan 29 23:46:01 2002

Mindenki olyan kalappal köszön, amilyen van neki. Lényeg az önbizalom.
Nem baj, ha ripacs vagyok, csak ne legyek dilettáns!
Egyszer valakitol ezt a tanácsot kaptam:
"Óvakodjál a három nevü emberektöl!"
Vajon mit érthtett ezalatt?
Áruljon el egy titkot: Amikor a Békéscsabai Önkormányzatban oktatice
tanácskoznak, akkor is ezt a harsogó stílust alkalmazza, vagy felteszi a
hangtompítóját?
Nemt'om hanyadszor: «lista»! Pedig ez csak egy VITAFÓRUM!
Listája Schindlernek volt! Ez nem olyan!
Nem szép dolog, egy önkormányzat oktatási bizottságának külso tagjától, egy
ilyen lekezelo és bizalmaskodó, enyhén trágár levelet olvasni.
Tanár Úr, kérem! Hátrább az agarakkal! Szorítkozzunk - lehetoleg - a
tárgyra!
Istennek hagyom,
Sz. S. sk.