tanforum - [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

  • From: "Lazsadi, Sandor" <net706 AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)
  • Date: Sun Jan 27 17:47:01 2002

Tisztelt Tanári Vitafórum!
[...]
Rövidítések: UH:= úri huncutok;
MKF:= mókuskerék-felügyelo;
ALIGBI-nyelv := államigazgatási bikkfanyelv
Alá'sszolgája!

Ha jól látom, fenti Lista Azonosító szerint, a "Tanfórum" keresztnevu" lista
kategóriája: « Tanárok Vitafóruma ».
Sehol sem látom hogy mirol szabad vitatkozni benne
és mirol nem. :-(
Én is tanár vagyok.
Szent kötelességemet teljesítem, amikor arról vitázok, amirol éppen akarok.
:-)
Mondhatnám: erre képeztek ki drága közpénzen. Növelem a fényt, mert már nem
csak "lámpás" vagyok a nemzet bármikor rámboruló vékája környékén, hanem
gond-sebészeti lézer-szike. Saját magamat is mütöm amikor csipás szememrol
vakarom a hályogot.

Nem az önisteníto "listának" van szuksége leveleimre,
Hanem, nekem van szükségem, erre a VITAFÓRUM-ra!!!...

nehogy megfulladjak az információs forradalom nyújtotta érthetetlen
adatáradattól.

Ezzel ugy-e nem zavarom beszélgetotársaimat hogy o"k is ugyanúgy: arról
vitázzanak, amirol éppen akarnak. Vagy igen?

De bocs, lehetnék egy picit önmagam?

Vagy továbbra is a megalázott, nyomorult hülyét kell megjátszanom? Pitizzek
hetekig a listán havi 10-20 rugós béremelés reményében? Elég volt, emberek!
Fel a fejjel!!! KI KELL TÁLALNI! Hogy remegjenek a pöfeteg gatya-marcik
és fekália nyomokat hagyva meneküljenek illetékes helyükre.
Na jó, ez túlzás. De jól hangzik, nem?
Legalábbis politikai értelemben: pártatlan. Ezen a Vitafórumon, mink, a
tanárok
vitatkozunk. De mirol? Arról, hogy ez a világok legjobbika? Vagy hogy
melyik könyökvédos, mikor, mit mondott, melyik csatornán? Nevetséges!!!
Években kell azt mérni, hogy mikor látott legutóbb tanulót, egy olyan
igazit,
aki hétfon, az órán, éppen most száll le hétvégi szereirol és nem érti
szavamat,
nem gyoz egy mondatot összerakni darabokban hevero arcával, csak
arcomról olvassa, úgy-ahogy, vajon milyen passzban vagyok,
mosolyog félszegen, erolködve jópofizik stb.

Mink, az örökvesztes havifixesek, fogjuk azt bizonygatni,
hogy ez a világok legjobbika? :-((

Úgy vélem: ezt a fórumot mint agytrösztöt kell muködtetni, témabeli korlátok
nélkül, a teljesen ellaposodott pedagógiai papírsajtó helyett és ellenére.
Hadd pezsegjen! Próbálja utánunk csinálni aki tudja. Javaslom: legyen ez
egyetértésünk alapja. A verseny nem párbaj. A képviseloválasztások ideje - a
politikai gatyaremegtetés ideje is egyben.
Az ígérgetések és próbálkozások ideje!
KI KELL TÁLALNI TÉTELESEN, HOGY MI A RÉPA VAN,
ÉS MIT KELL CSINÁLNI, ahhoz hogy
tudjunk normálisan dolgozni és élni! Túl sok a gond és gáz ahhoz, hogy
szonyeg alá lehetne söpörni, vagy úgy lehetne tenni mintha minden a
legnagyobb rendben volna. Le a szájzárakkal!
Félre a hangtompítós tarkóvakarókkal és fejcsóválgatókkal!

Cum Deo Pro Patriae et Libertatae! Nóta... in - dulj:

Billentyure, pajtás! Most indulj listára,
Ne hagyd, hogy a labanc vetésünk tapossa!
Billentyüdtöl - tudod - rakéta nem indul,
Egy-két hófehérke, estleg, ha pirul.

Aki pedig bikkfanyelven akar továbbra is értekezni, ám tegye. Vesébe kukkoló
muszereink elol nem menekülhet, ha a fennálló szervezeti romhalmazt és
hullaházakat kívánja védeni. Jól meg kell alapoznia számításait. Elegendo
lesz egyetlen eset is, hogy a bibliai Jób vigasztalóinak mintájára, az
áldozatra kenje a balhét, ahhoz, hogy hitelét azonnal elveszítse körünkben.
«Csapataink harcban állnak.» A fehér zászlót elégettük. Tudunk az önmagát
isteníto gépezetrol, és annak kisistent játszó fogaskerekeirol. Csak súlyos
engedmények árán lehet oket egészséges felnott embereknek nevezni. Beteg az
ország és betegek irányítják. Hát én akkor mitol legyek egészséges?
Alulnézetbol figyeljük a gépezet elmaradt karbantartásoktól rozsdásodó
alvázát. Hiszem, hogy az új hajtások többé már nem hervadnak el
gyümölcstelenül,
az államigazgatási bikkfanyelv (ALIGBI-nyelv) könnyelmu leheletétol. Az ido
senkit sem kímél. Az ALIGBI-nyelv szájhoseit sem. A gépezet nyikorog, mint a
kenetlen szekér. A jelenlegi ALIGBI-nyelv felett eljárt az ido. Nincs több
lapja, nincs mibol húznia. Pókerarca már csak arra való, hogy meg nem
történtté próbálja tenni az utóbbi 12-14 évet. Rossznál rosszabb közoktatási
húzásait. Remélem, hogy elmúlásának pillanatait is sikerül majd
meg-nem-történtté tenni, legalábbis a maga számára.

Az úri huncutok (UH) jelenleg kizárólag a mókuskerék-felügyelokkel (MKF)
egyezkednek és szövetkeznek, az o" kegyeiket keresik, a mi bo"rünkre. Le
fognak paktálni a fejünk felett. KIMARADUNK MINDEN ALKUBÓL, HA NEM
FOGALMAZZUK MEG TÉTELESEN ÉS HATÁSOSAN LETISZTULT SZAKMAI IGÉNYEINKET. Ha
csak több pénzt kérünk, továbbra is gyagyásoknak néznek majd. Azt fogják
gondolni, hogy csak a hasunkkal törodünk, de a munkával nem. Ebbe a
zsákutcába próbálnak majd becsalni a gépezet elkényelmesedett ügynökei.
Fogalmuk sincs, hogy mennyire szétfoszlott ócska hálójuk. Mindenki átlát
rajta, de o"k ezt észre sem veszik. Az óra ütni készül. Magam elott látom a
múltat, tavalyt és tegnapot. Szemem sarkából pillantok a hátralévo"be.
Mi ez ?!... Egy kés villant a hátam mögött!... Ez lenne a jövom?
Jaj...

Köszönöm a védelmet !

Tisztelettel, Sând°r