tanforum - Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

  • From: Rakoczi Istvan Peter <rip AT kata.szikszi.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)
  • Date: Mon Jan 28 22:44:01 2002

Szalayne Tahy Zsuzsa wrote:

> Heureka!
>
> Mar tudom, milyen szakos L. Sandor!
> retorika (ez a vitatkozas tantargy hivatalos neve?)

nem. A "retorika" a hét szabad mûvészet közül az egyik (szónoklattan).
A trivium-ban az akkori »alsótagozat«-ban tanították

> Bizonyitas alabb:

akkor generálj otthon, magadnak egy listserv-daemont.

egy *Rákóczinak* ilyenkor megbizsereg a szíve... :))

Szerintem ez a Lángeszed Messze Világító Fárosza lehetett, a tükörben

Lipót... mezõ...

-- hali:
|____ \__ | ___ \ | Rakoczi Istvan Peter, ICQ# 12031565
| _|/ / || _|/ / | Bekescsaba II. Bartok Bela ut 61-65. B./19.
| \_ \_ || \___/ | SOROS - SofTin tarsasag
mailto:rip AT kata.szikszi.hu