tanforum - Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

  • From: "Lazsadi, Sandor" <net706 AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)
  • Date: Tue Jan 29 20:53:01 2002

Köszönöm szépen!
Na ki személyeskedik éppen?

Korábbi - tárgyat téveszto - leveléhez csak azért nem fuztem megjegyzést,
mert átlagos
természettudományos képzettséggel is belátható: ön dilettáns az általam
felvetett kérdésekben. Ráadásul, rosszhiszemu" is. Bemásoltam korábbi
levelét is ebbe az üzenetbe, hogy dönthesse el a világ, jó-e az amit ön
gondol az 5%-os tudományról, nehézségi gyorsulásról, meg a Coriolis-eröröl.
Kérem, nyugtasson meg: ugy-e Ön nem öszintén gondolja?

Ha viszont kedvelné az irodalmat, úgy Ady Endre «A Megunt Csatazaj» címü
versét küldeném szeretettel, L. Sándor