tanforum - Re: [Tf] diszkriminacio

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] diszkriminacio

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT opelmolnar.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] diszkriminacio
  • Date: Wed Oct 24 21:38:00 2001

> Ne irigyeljük az egyházi iskolák minimális többletfinanszírozását.
> Gondoljunk arra hogy az oktatásba becsorgatott minden többlet fillér,
ennek

Az, hogy nem értünk egyet a közpénzek ilyen szempontok alapján történő
elosztásával, az nem egyenlő az irigységgel. Szó sincs többlet pénzről,
az
állami költségvetésről van szó. Ezt osztják. Nem az ellen szóltunk, hogy
oktatásra fordítsák. Nem akarok nagyon politizálni, de pályázat nélküli
autópálya építéssel se irigységből nem értek egyet.

> a nemzetnek a ma métatlanul alulfinanszírozott oktatásán javít ha
helyesen
> használják fel.

Igy van. Én azonban nem tartom helyes felhasználásnak az osszd meg, és
uralkodj elvet. Márpedig érzésem szerint itt valami ilyesmi zajlik. És
nem csak
ennek a 20%-nak kapcsán. Mire is volt jó az elmúlt évek bérrendezése?
Látványosan nem javult ugyan a pedagógusok életszínvonala, viszont
lassan
mindenki utálja őket. A pedagógus szakmai szorzó remekül megosztotta a
közalkalmazotti egységet.

gusty