tanforum - Re: [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?
  • Date: Fri Oct 12 18:25:01 2001

>Az eredeti kerdes miert lett volna "viccbol feltett"...?

Valamit felreertesz. A kerdes (mivel foglalkozik a szax.) utan kovetkezett
egy klasszikus vicc, errol beszeltem.

>En is igy hiszem, innen kezdve "Palya szelerol" valonak legfeljebb
>a GyOSz (Gyariparosok Orszagos Szovetsege) elnoke kritikaja
>illetheto... _Mindenki_ palyan belul van, aki munkavallalo!

Azert ez nem teljesen igy van (igy magamnak is ellentmondok egy kicsit).
Van, aki fizeti a tagdijat, van, aki nem. Az alapszabaly szellemeben a szax.
ELSOSORBAN a tagok, masodsorban a pedagogusok erdeket kepviseli. Igy a nem
tagok velemenye KICSIT kisebb sullyal esik latba.
Azonban teljesen egyetertek veled abban, hogy a szax. nem nyilatkozik,
amikor kellene. Ha ezt tenne, talan tobben is lepnenek be, mert latnak, hogy
foglalkozik a dologgal.

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu