tanforum - [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?
  • Date: Wed Oct 10 15:01:01 2001

>A felvetett kerdesrol egy regi vicc jut eszembe:
>
>Mia harom legfeleslegesebb dolog a vilagon?

Azt hiszem, ez az az eset, amikor (legalabbis a 2. pontban) erdemes elni a
repulo ekezetek nyujtotta lehetosegekkel. :-)

En egyebkent, eppen, hogy valaszt talaljak hasonlo kerdesekre, beleptem,
hogy ne csak a "palya szelerol kritizaljam" a szakszervezetet. Nos, meg
korantsem tudtam meg mindent. Az alapkerdesre (ugy ertem, az eredetire, nem
pedig a viccben feltettre) azt a valaszt kaptam, hogy nehez bejutni a
mediaba, mert a szax. senkit nem erdekel, nem lenne hir-erteku a 20%
fogalmanak pontos tisztazasa.
Ezt azert sem hiszem el, mert ujsagban olvasoi levelkent a
szakszervezettel is kapcsolatos cikk alatt talalkoztam a temaval. Ha egy
olvasoi level bejuthat, akkor a teljes szervezetnek ne lenne eselye?
Ugyhogy kritizaljatok ti is, ki a palyarol, ki a szelerol. A szervezetnek
kepviselnie kell a munkavallalok velemenyet.

Haho

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu