tanforum - Re: [Tf] Re: statisztika SOS!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: statisztika SOS!

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: statisztika SOS!
  • Date: Fri Oct 12 18:17:01 2001

>500-600

Ezt nem lehet igaz! Minek egy egyszeru adatbaziskezelo programnak 64M
memoria? El nem tudom kepzelni. Az ilyen program rossz. Hibas. Es akkor az
iskolak fele vasaroljon uj gepet? Csak mert a programozok ki tudja mifele
memoriafalo rutinokat tettek bele? De hat mi lehet az az algoritmus
egyaltalan, aminek nem eleg 64M? Es fokent: minek 600 MHz?
Talan a programot kellene tisztessegesen megirni.

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu